צפו • במהלך סיור קייטנות, פרוש נזכר בטדי קולק

    ארי וידר No Comments on צפו • במהלך סיור קייטנות, פרוש נזכר בטדי קולק
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהכניס את הקייטנות של החינוך המוכר שאינו רשמי לרשימת הקייטנות המסובסדות, הגיע סגן שר החינוך מאיר פרוש ליהנות מפירות פעילותו וביקר בקייטנות בערים בני ברק, אלעד ומודיעין עילית.

    את הסיור פתח סגן השר בעיר מודיעין עילית. בביקורו במתנ"ס העירוני הוא סיפר להם על צעירותו. "בצעירותי הייתי חבר מועצת ירושלים, והייתה לי האפשרות להגיש שאילתות על מה שנעשה בעיר. הגשתי שאילתה לראש העיר שהיה בשעתו טדי קולק: 'מדוע לא מפנים את הזבל ב'כיכר השבת".

    "קולק ביקש להקניט ושאל האם מה שמעניין את החרדים הוא רק הזבל בשכונה שלהם באומרו: 'למה אתה מגיש שאילתה על הזבל בכיכר השבת, תשאל על קטמון'. השבתי לו כי בפקודת העירייה כתוב שמותר להגיש רק שתי שאילתות, ואני קודם צריך להגיש שאילתה בדברים הנוגעים לאלה שבחרו בי, והייתי שמח לשאול גם על קטמון אם הייתה לי אפשרות כזו… ".

    את הסיור חתם פרוש בבני ברק. בדברי סיכום של הסיור ופגישת העבודה בלשכת רה"ע, בירך ראש העיר חנוך זייברט, על האווירה שהשתנתה לחיובית ושיג ושיח שונה במשרד החינוך עם וכניסתו של מאיר פרוש לתפקיד סגן שר החינוך השניה.

    פרוש מצידו שיבח את ראש העיר על הצלחתו בניהול העיר, ואמר "יש לי עצה לומר לכם: לדבר מעט ולעשות הרבה. כשהייתי במשרד השיכון מיעטתי במילים ובס"ד הרביתי במעשים, כלומר בבניה. שר השיכון המנוח אריק (שרון) גם הרבה לבנות ביו"ש אך בתקופתי בניתי בס"ד יותר דירות ומבלי להרגיז את הפלסטינים". הרב פרוש הטעים ואמר כי הוא רואה בעבודתו במשרד החינוך שליחות קודש, ולכן בחר לקחת את משרד החינוך ולא השיכון".

    אולם למרות השבחים שהעתיר על חנוך זייברט, התברר שכנראה בעיתון המודיע זה לא מספיק, ולמרות שבעיתונים המבשר ויתד נאמן סוקרו הביקורים, דווקא בבטאון אגודת ישראל, המודיע, לא בחרו לסקר את הביקורים.



    0 תגובות